Don't touch just feel it
aku lemah tanpaMU
♦ 18 July 2011, 10:53:00 pm, Add comment [0]

aku hanya manusia biasa sama seperti kamu
pemikiran dan usaha mungkin membezakan kita
aku manusia yang kecil dimuka bumi ini kerana masih terkial-kial untuk belajar erti kehidupan sebenar


hidup ini senang jika kita selalu berbuat baik dengan orang lain
hidup ini mudah jika kita pandai menguruskan diri sendiri
hidup ini berwarna jika kita punya kawan ketika susah dan senang
hidup ini bermakna jika kita dahulu kan urusan akhirat dalam segala hal
hidup ini indah jika kita kecapi bahagia
tapi
hidup ini susah jika kita selalu mementingkan diri sendiri
hidup ini pahit jika kita sering ditimpa musibah kerana perbuatan masa lampau kita
hidup ini perit jika kita lalui saat-saat menyukarkan seorang diri


kebelakangan ini aku sering keliru dengan emosi sendiri
maafkan aku kawan kerana selalu tidak menghiraukan kamu
aku manusia lemah yang masih tidak pandai mengawal emosi
aku juga lemah untuk menguruskan diri sendiri
aku cuma pandai berkata-kata menggunakan emosi tanpa memikir perasaaan orang lain
maaf jika ada yang terasa disaat aku hilang ketika itu
hilang dari diri aku sebebenar
hilang, terbang bersama-sama emosi ku.











MAAF :(



A Trouble Typewriter

About Story Credit

The future is something which everyone reaches at the rate of 60 minutes an hour, whatever he does, whoever he is - C. S. Lewis

Private Message

Don't make me sad because I'm still child
Going somewhere?

Ayuyuu | Adilahrashter | Achaqill | Zatiee | Duera | Nomi | FarahAfieqa | Izyan | Phaliq

Pause if dislike